TripleA:Opnemen POP en PAP in portfolio
U leest een pagina uit het Triple A-archief
De deelnemer heeft een persoonlijk ontwikkelingsplan gemaakt. N.a.v. dit plan maakt hij voor elke nieuwe periode samen met de begeleider een persoonlijk activiteitenplan. De POP en de PAP moeten worden bewaard in het portfolio.
Use case
Aanleiding
Er is een plan voor de komende periode ontwikkeld (POP en/of PAP), wat middels de Werkopdracht Opnemen POP en PAP in portfolio is aangeboden om op te nemen in het portfolio.
Actoren
- Deelnemer
Doel
Het bewaren en inzichtelijk maken van het POP en PAP in het portfolio
Beschrijving acties
- Opnemen plannen in portfolio
- In Opstellen plan en begeleiding komende periode heeft de deelnemer vastgelegd wat hij op de lange termijn wil bereiken (POP), en wat hij gaat doen in de komende periode (PAP). Als deze plannen zijn opgesteld en goedgekeurd, komen ze beschikbaar om op te nemen in het portfolio middels de Werkopdracht Opnemen POP en PAP in portfolio. De deelnemer kan bij elk nieuw of gewijzigd plan besluiten deze op te nemen in zijn portfolio.
- Delen plannen
- De deelnemer kan ervoor kiezen om het POP en/of het PAP te delen met anderen, zoals een leertrajectbegeleider of docent.
Resultaat
Een in het portfolio bewaart POP en PAP, eventueel gedeeld met anderen.
Frequentie
Een in het portfolio bewaart POP en PAP, eventueel gedeeld met anderen.
Werkopdrachten
Werkopdracht | Van use case | Naar use case |
---|---|---|
Opnemen POP en PAP in portfolio (Werkopdracht) | Opstellen plan | Opnemen POP en PAP in portfolio |