Id-81d38aac-8de9-2c75-4796-e4a112ad9d54: verschil tussen versies
(SmartConnect import, batch-id = Route 21.xml-20201125232151) |
(SmartConnect import, batch-id = MORA 2.1.xml-20220922214017) |
||
(5 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 4: | Regel 4: | ||
|ImportSource=ArchiMate | |ImportSource=ArchiMate | ||
|ArchiMateVersion=3.1 | |ArchiMateVersion=3.1 | ||
− | |Label_nl= | + | |Label_nl=Portfolio systeem |
|LabelLanguages=nl | |LabelLanguages=nl | ||
− | |Label= | + | |Label=Portfolio systeem |
− | |Documentation_nl=Een systeem waar de student zijn loopbaan, leerervaringen, competenties | + | |Documentation_nl=Een systeem waar de student zijn loopbaan, leerervaringen, competenties en leerresultaten kan bijhouden. |
Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges. | Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges. | ||
Opmerking: | Opmerking: | ||
− | Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: | + | Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: Een veel breder begrip gehanteerd door de ROSA https://www.wikixl.nl/wiki/rosa/index.php/Id-5d5a3027-5f59-489c-bcd4-f255bcec922a |
Opmerking: | Opmerking: | ||
Regel 20: | Regel 20: | ||
Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instelling | Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instelling | ||
|DocumentationLanguages=nl | |DocumentationLanguages=nl | ||
− | |Documentation=Een systeem waar de student zijn loopbaan, leerervaringen, competenties | + | |Documentation=Een systeem waar de student zijn loopbaan, leerervaringen, competenties en leerresultaten kan bijhouden. |
Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges. | Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges. | ||
Opmerking: | Opmerking: | ||
− | Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: | + | Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: Een veel breder begrip gehanteerd door de ROSA https://www.wikixl.nl/wiki/rosa/index.php/Id-5d5a3027-5f59-489c-bcd4-f255bcec922a |
Opmerking: | Opmerking: | ||
Regel 32: | Regel 32: | ||
Opmerking: | Opmerking: | ||
Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instelling | Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instelling | ||
− | |Semantictitle= | + | |Semantictitle=Portfolio systeem |
|Source_nl=None | |Source_nl=None | ||
|SourceLanguages=nl | |SourceLanguages=nl | ||
Regel 38: | Regel 38: | ||
|CustomProperties=Source | |CustomProperties=Source | ||
|Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | |Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | ||
− | |||
}} | }} |
Huidige versie van 22 sep 2022 om 21:56
Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges.
Opmerking: Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: Een veel breder begrip gehanteerd door de ROSA https://www.wikixl.nl/wiki/rosa/index.php/Id-5d5a3027-5f59-489c-bcd4-f255bcec922a
Opmerking: Zie ook het initiatief EduMij: https://www.edustandaard.nl/app/uploads/2020/02/Edumij-standaardisatieraad-13-2-2020-Richard-Sterenborg.pdf
Opmerking:
Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instellingElementtype | : | ApplicationComponent |
Element-id | : | Id-81d38aac-8de9-2c75-4796-e4a112ad9d54 |
ArchiMate-model | : | MORA |
Label | : | Portfolio systeem |
Documentatie | : | Een systeem waar de student zijn loopbaan, leerervaringen, competenties en leerresultaten kan bijhouden.
Denk aan gemaakte opdrachten, voltooide cursussen, edubadges. Opmerking: Zie ook het begrip Persoonlijke digitale ruimte: Een veel breder begrip gehanteerd door de ROSA https://www.wikixl.nl/wiki/rosa/index.php/Id-5d5a3027-5f59-489c-bcd4-f255bcec922a Opmerking: Zie ook het initiatief EduMij: https://www.edustandaard.nl/app/uploads/2020/02/Edumij-standaardisatieraad-13-2-2020-Richard-Sterenborg.pdf Opmerking: Hier speelt de strategische agenda een rol. Dit wordt mogelijk een een aparte component van de student en niet van de instelling |
Source | : | None |
ArchiMate-views | : | |
Relaties | : |
|