Id-ee5121da-1a8c-46c3-babb-367c89f86f60: verschil tussen versies
(SmartConnect import, batch-id = Route 21.xml-20210124223731) |
(SmartConnect import, batch-id = Route 21 TEST.xml-20210630113517) |
||
Regel 4: | Regel 4: | ||
|ImportSource=ArchiMate | |ImportSource=ArchiMate | ||
|ArchiMateVersion=3.1 | |ArchiMateVersion=3.1 | ||
− | |Label_nl= | + | |Label_nl=Inschrijvingen beheer |
|LabelLanguages=nl | |LabelLanguages=nl | ||
− | |Label= | + | |Label=Inschrijvingen beheer |
|Documentation_nl=Het administreren van inschrijvingen (en evt. overeenkomsten) voor een opleiding, een keuzedeel, een examen, een herkansing. | |Documentation_nl=Het administreren van inschrijvingen (en evt. overeenkomsten) voor een opleiding, een keuzedeel, een examen, een herkansing. | ||
Regel 14: | Regel 14: | ||
Focus ligt op de administratieve verwerking en niet op de interactie met de (potentiële) student | Focus ligt op de administratieve verwerking en niet op de interactie met de (potentiële) student | ||
− | |Semantictitle= | + | |Semantictitle=Inschrijvingen beheer |
|Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | |Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | ||
− | |Occurs in folders=Id- | + | |Occurs in folders=Id-ab0d868c-851e-f3d9-7274-d1832c3ba61a |
}} | }} |
Versie van 30 jun 2021 12:06
Applicatieservice Inschrijvingen beheer
Het administreren van inschrijvingen voor een opleiding, een keuzedeel, een examen, een herkansing.
Focus ligt op de administratieve verwerking en niet op de interactie met de (potentiële) student
Contextdiagram
ArchiMate-element Inschrijvingen beheer
Elementtype | : | ApplicationService |
Element-id | : | Id-ee5121da-1a8c-46c3-babb-367c89f86f60 |
ArchiMate-model | : | MORA |
Label | : | Inschrijvingen beheer |
Documentatie | : | Het administreren van inschrijvingen (en evt. overeenkomsten) voor een opleiding, een keuzedeel, een examen, een herkansing. Focus ligt op de administratieve verwerking en niet op de interactie met de (potentiële) student |
ArchiMate-views | : | |
Relaties | : |
|