Waarbij kun je MORA inzetten?: verschil tussen versies
Regel 5: | Regel 5: | ||
<div class="intro-stappenplan-extra"> | <div class="intro-stappenplan-extra"> | ||
− | <div class="bubble right" style="left: | + | <div class="bubble right" style="left:-2em;top:10em;">[[We willen voor elk proces een eigenaar benoemen. Hoe regelen we dat?]]</div> |
<div class="bubble left" style="right:-2em;top:10em;">[[Onze school heeft al een architectuur, maar wil de MORA gaan gebruiken. Wat nu?]]</div> | <div class="bubble left" style="right:-2em;top:10em;">[[Onze school heeft al een architectuur, maar wil de MORA gaan gebruiken. Wat nu?]]</div> | ||
<div class="bubble middle left" style="right:-6em;top:30em;">[[Onze school wil de MORA gaan gebruiken. Hoe pakken we dat aan?]]</div> | <div class="bubble middle left" style="right:-6em;top:30em;">[[Onze school wil de MORA gaan gebruiken. Hoe pakken we dat aan?]]</div> |
Versie van 21 sep 2021 18:48
Uitleg sluiten
Leeswijzer/bedoeling: door op één van de bollen te klikken, kom je uit bij het stappenplan van een onderwerp. Vanuit dat stappenplan kun je doorklikken naar praktijkvoorbeelden van hoe scholen zo’n stap dan hebben vormgegeven. Vanuit de stappenplannenpagina kun je altijd weer terug naar deze pagina.
De MORA helpt een school bij