Id-fe34c9ae-e4dc-afa4-36d4-d388ee98c028: verschil tussen versies
(SmartConnect import, batch-id = MORA.xml-20210930091834) |
(SmartConnect import, batch-id = MORA 2.1.xml-20220922214017) |
||
Regel 16: | Regel 16: | ||
|CustomProperties=MORA-type | |CustomProperties=MORA-type | ||
|Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | |Occurs in model=Id-26632f15-6166-2b7f-40b0-c3c8d18afe80 | ||
− | |||
}} | }} |
Huidige versie van 22 sep 2022 om 22:05
Dit procesgebied omvat de processen op tactisch niveau, en de inrichting en ontwikkeling van de organisatie en de teams binnen de organisatie.
Hoofdprocessen
Het procesdomein Tactisch inrichten; het team organiseren en ontwikkelen omvat de volgende hoofdprocessen:
Resultaat
- Optimaal inzetbare teamleden, zowel op individueel niveau als op team als geheel.
Vastgelegd in
- Vastgelegde bekwaamheden en expertises die aansluiten
op de rol en taken van het team.
- Scholingsplan.
Resultaat:
- Optimale inzet van mensen en middelen gebaseerd op de huidige situatie en de toekomstige verwachtingen.
Vastgelegd in:
- Inzetplanning: docenten, afdelingsteams, projectteams, middelenplanning, etc.
Resultaat
- Team (zowel onderwijs als bedrijfsvoering teams) dat op een cyclische wijze en met alle betrokkenen planmatig aan de slag gaat met haar opdracht en vervolgens klaar is voor het verzorgen van onderwijs, ondersteuning of andere taken waarvoor de betreffende afdeling verantwoordelijk is.
Vastgelegd in
- Teamplan PDCA-cyclus (bv maand- perioderapportages, triaalgesprekken/verslagen)
Contextdiagram
ArchiMate-element Tactisch inrichten; het team organiseren en ontwikkelen
Elementtype | : | Grouping |
Element-id | : | Id-fe34c9ae-e4dc-afa4-36d4-d388ee98c028 |
ArchiMate-model | : | MORA |
Label | : | Tactisch inrichten; het team organiseren en ontwikkelen |
Documentatie | : | Dit procesgebied omvat de processen op tactisch niveau, en de inrichting en ontwikkeling van de organisatie en de teams binnen de organisatie. |
MORA-type | : | Procesdomein |
ArchiMate-views | : | |
Relaties | : |
|