Procesketen Onderwijsontwikkeling: verschil tussen versies
Regel 1: | Regel 1: | ||
<!--{{Procesketen|Procesketen Onderwijsontwikkeling.png|Id-c2375eda-c486-4743-64f4-bfc0abbc09c8|Hoofdproces Onderzoeken behoefte arbeidsmarkt,Hoofdproces Visie bepalen strategisch plannen en prognosticeren,Hoofdproces Prognosticeren mensen- en middelen-behoefte,Hoofdproces Bepalen benodigde inzet van mensen en middelen,Hoofdproces Vertalen onderwijsvisie naar onderwijsaanbod,Hoofdproces Vaststellen en uitwerken examinering,Hoofdproces Ontwikkelen en voorbereiden onderwijs}}--> | <!--{{Procesketen|Procesketen Onderwijsontwikkeling.png|Id-c2375eda-c486-4743-64f4-bfc0abbc09c8|Hoofdproces Onderzoeken behoefte arbeidsmarkt,Hoofdproces Visie bepalen strategisch plannen en prognosticeren,Hoofdproces Prognosticeren mensen- en middelen-behoefte,Hoofdproces Bepalen benodigde inzet van mensen en middelen,Hoofdproces Vertalen onderwijsvisie naar onderwijsaanbod,Hoofdproces Vaststellen en uitwerken examinering,Hoofdproces Ontwikkelen en voorbereiden onderwijs}}--> | ||
− | {{Procesketen2|ViewID=Id-936a6529-9651-2d6c-9404-0c2a5f713055|ZieOok=Informatieobjecten Onderwijsontwikkeling - Onderwijs,Informatieobjecten Onderwijsontwikkeling - Examinering,Applicatieservices Onderwijsontwikkeling - Onderwijs,Applicatieservices Onderwijsontwikkeling - Examinering}} | + | {{Procesketen2|ViewID=Id-936a6529-9651-2d6c-9404-0c2a5f713055|ZieOok=Procesketen Onderwijsontwikkeling,Informatieobjecten Onderwijsontwikkeling - Onderwijs,Informatieobjecten Onderwijsontwikkeling - Examinering,Applicatieservices Onderwijsontwikkeling - Onderwijs,Applicatieservices Onderwijsontwikkeling - Examinering}} |