Informatieobjecten Onderwijsuitvoering: verschil tussen versies
(Correctie gelinkte view) |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | {{Informatieobjecten|ViewID=Id- | + | {{Informatieobjecten|ViewID=Id-e3723d69-de5f-9ca3-9480-dca7cd3441aa|ZieOok=Procesketen Onderwijsuitvoering en begeleiding,Informatieobjecten Onderwijsuitvoering,Informatieobjecten Begeleiding,Applicatieservices Onderwijsuitvoering,Applicatieservices Begeleiding}} |
Huidige versie van 11 nov 2021 om 14:56
Klik hier om het diagram te downloaden.
Zie ook:
- Procesketen Onderwijsuitvoering en begeleiding
- Informatieobjecten Onderwijsuitvoering
- Informatieobjecten Begeleiding
- Applicatieservices Onderwijsuitvoering
- Applicatieservices Begeleiding
Deze procesketen omvat de volgende informatieobjecten:
Informatieobject | Beschrijving |
---|---|
Formatieve beoordeling | Een formatieve beoordeling (bijvoorbeeld: cijfer aanwezigheid beschrijving) dat niet meetelt voor de uiteindelijke kwalificering maar de lerende informatie geeft over de kwaliteit van zijn of haar leren. |
Leertaak | De leertaak is de onderwijsactiviteit waarin de student kennis en/of vaardigheden verwerft.
Leertaken zijn onder te verdelen in:
|
Lesmateriaal | Alle bij een leeractiviteit inzetbare materialen en middelen die samengesteld of beschikbaar gesteld worden door de docent of instructeur. |
Portfolio | Een verzameling bewijsstukken aangevuld met zelfreflectie die iemands vaardigheden kennis en scholing illustreren. |
Student begeleiding dossier | Het begeleidingsdossier bevat gegevens over de leerresultaten, de leerervaring, de begeleiding, de sociaal-emotionele ontwikkeling en het gedrag van een student. |